אמנת שירות

בעלי הרשיון בקבוצת "ידע- ביטוח ותכנון פיננסי" חתומים על *אמנת שירות של לשכת סוכני הביטוח בישראל (עפ"י חוזר משרד האוצר 17.12.2012).

כמו כן, משרדנו מושתת על ערכי יסוד ברורים ואיתנים על פיהם אנו מחויבים לשרת את לקוחותינו בכבוד הראוי ובמקצועיות מרבית:

אנו מתחייבים להעמיד במקום הראשון את שביעות רצונך, הן מהמוצרים שאנו משווקים והן מהשרות, הליווי והתמיכה הניתנים על ידינו.

אנו מתחייבים לפעול על פי מידה גבוהה של אתיקה עסקית ולנהוג כלפיך ביושר, כבוד, אנושיות וסובלנות.

אנו מתחייבים לאיכות שירות הכוללת בעיקר מקצועיות, שקיפות ויחס אישי מתוך מכוונות מלאה כלפיך. בכדי להגשים מטרה זו, צוות המשרד שלנו נעזר באנשי ביטוח מנוסים, אשר כל אחד מהם מתמחה בתחום עיסוקו. הצוות מתחייב לנסות ולתת פתרון ומענה מספק לכל פנייה או בקשה מצידך.

אנו מתחייבים לנהוג בשקיפות מלאה, הן כאשר הדבר נוגע לטיב ואופי מוצרינו והן לגבי מחירם, על מנת ליצור תשתית של יחסים הוגנים המתבססים על אמון הדדי.

אנו מתחייבים לספק עבורך את הפתרון הביטוחי המשתלם וההולם ביותר לצרכיך. לשם כך, משרדינו עובד באופן הדוק עם חברות הביטוח המובילות בישראל וביכולתו להציע לך את המוצר המתאים ביותר מבין קשת המוצרים הקיימת.

אנו מתחייבים ללוות אותך לכל אורך תקופת הביטוח. ברגע הצטרפותך אלינו, אנו נתאים ביחד איתך את הביטוח הדרוש. לאחר מכן נמשיך לספק מענה אישי לכל פניה ולבצע כל עדכון אשר יתבקש על ידך.

אנו מתחייבים לעמוד לצידך ברגע האמת. במקרה של אירוע ביטוחי אשר מכוסה במסגרת פוליסת הביטוח שלך במשרדנו, אנו מתחייבים ללוות אותך בתהליך הגשת התביעה לחברת הביטוח ולעזור לך לקבל את הפיצוי הכספי המגיע לך, במהירות האפשרית.

אנו מתחייבים להמשיך ולעמוד בחזית הטכנולוגיה הממוחשבת בתחומינו. כך נוכל, גם בעתיד, לספק לך מידע אמין על פוליסות הביטוח שברשותך ולבצע את בקשותיך, במהירות המרבית.

אנו פועלים כל העת מתוך דרישה עצמית למצוינות. על מנת להיענות לציפיותיך ועל מנת לשמור על הסטנדרט הגבוה שאליו התחייבנו, אנו מבצעים משוב קבוע לכל אורך זמן ליווי הלקוח על פעילותנו, ושואפים לשיפור מתמיד באיכות ויעילות השירות.

אנו מתחייבים לפעול על בסיס וברוח אמנה זו על מנת לספק לך בכל עת שירות איכותי, מקצועי, יעיל ואדיב.

 

* קישור: אמנת שירות (קובץ PDF) – http://www.insurance.org.il/upload/amana%20.pdf

Comments are closed.